ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Moji hobiji

Ja imam oko 2-3 hobija. Prvi od njih je plesanje. Od malena se bavim plesom, ne profesionalno već za zabavu. Bavila sam se ritmikom, mažoretkinjama, balansom i išla sam u nižim razredima na tečaj u kojem smo učili svakakve plesove. Trenutno plešem u plesnoj grupi u svojoj školi.




Drugi hobiji su mi čitanje knjiga i gledanje videa. Ovog ljeta sam pročitala sedam knjiga (svaka od 300 stranica), ali sam sada malo popustila pošto imam lektire i moram puno učiti. Skoro svaki dan gledam videe jer youtuberi koje gledam izbacuju videe savki dan. Gledam ukupno 36 youtubera. Neki od njih su: AlishaMarie, Amelia Gething, Aphmau, Collins Key, Dolan Twins, Grian, jessiepage, LaurDIY, Kyutie, LDShadowLady, MayBaby, marrelltwins, MrBrent98, Niki and Gabi, PopularMMOs, RaptorzGirl, Rclbeauty101, Reaction time, Wengie, Yandere Dev....


1 komentar:

  1. Moram ti pohvaliti stranicu, predivna je! I moja omiljena boja je ljubičasta.
    Ne mogu vjerovati da si pretplaćena na neke ljude kao i ja!

    OdgovoriIzbriši